فروش سایت

فروش سایت

تاریخ : شنبه 19 مهر 1399 زمان : | بازدید : 71
نویسنده : Admin | نظرات (0)

SEO 101: 5 Things to Know About #SEO Friendly Web Design

 

شما ناامید و ناامید شده اید زیرا انتقال به HubSpot CRM ارزش آن را ندارد. من آن را دریافت HubSpot گران است.

 

شما احتمالاً مجبور بودید زمان زیادی (و هزینه) صرف انتقال HubSpot CRM از سیستم عامل دیگری کنید و تیم بازاریابی شما به شما قول می دهند تجربه بهتری باشد.

 

شما کارآیی بالاتری خواهید داشت ، تیم شما قادر به فروش سریعتر خواهد بود و تیم شما قادر خواهد بود روی موارد مهم فروش بیشتر تمرکز کند.

 

تیم فروش شما باید یک سیستم جدید را جستجو کند ، وقت خود را صرف یادگیری و ایجاد یک روند جدید کند ، و بفهمد که این ابزارهای جدید چگونه به شما کمک می کنند. این در نهایت شما را به فکر فرو می برد ، آیا HubSpot حتی برای من مناسب است؟ آیا من مناسب مناسب هستم؟

 

من با بسیاری از شرکت ها کار کرده ام که با این مسئله دقیق روبرو شده اند ، و گرچه بسیار ناامید کننده است ، اما مشکل معمولاً این واقعیت است که شما به درستی از CRM و ابزارهای فروش استفاده نمی کنید.

 

فروش HubSpot و CRM می تواند شما را کارآمدتر کرده و به شما در بستن معاملات بیشتر کمک کند. من بارها دیده ام که خیلی کار می کند تا خلاف آن فکر کنم.

 

در زیر دلایل اصلی این است که شرکتهایی مانند شما معمولاً بیشترین بهره را از فروش HubSpot و CRM نمی برند.

 

دلایلی که چرا از فروش HubSpot و CRM بیشترین بهره را نمی برید

1. تیم فروش شما به درستی در HubSpot آموزش ندیده است

بیایید شروع کنیم با احتمالاً بزرگترین دلیل اینکه چرا شرکتها با HubSpot پول می اندازند: تیم فروش به درستی آموزش ندیده است یا از اینکه HubSpot چه کاری می تواند انجام دهد بی اطلاع است.

 

بسیاری از نکات زیر نشانه این است که فقط نمی فهمید HubSpot چه کاری می تواند انجام دهد.

 

این منجر به این می شود که تیم های فروش از ابزارها یا ویژگی هایی در HubSpot استفاده نکنند که می تواند مدت زمان بسته شدن معامله یا مدت زمان لازم برای هر فروش را کاهش دهد.

 

به عنوان مثال ، HubSpot مواردی مانند الگوهای ایمیل را ارائه می دهد که به راحتی به شما امکان می دهد بدون نیاز به ایجاد مجدد آن ، یک ایمیل مشترک به یک مشتری بفرستید.

 

زمان پول است و دانستن اینکه برای صرفه جویی در وقت چه کاری می توانید انجام دهید می تواند به شما در نهایت پس انداز کمک کند. بعلاوه ، اگر شما ابزاری را خریداری می کنید و از آن استفاده نمی کنید ، ذاتاً هدر دادن پول است.

 

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید تیم شما نحوه استفاده از سیستم عامل را می داند. به عنوان مثال ، آکادمی HubSpot دارای دوره ها و گواهینامه های بسیاری است که می توانید از آنها به صورت رایگان استفاده کنید. منابع و آژانس های دیگری نیز وجود دارند که می توانند به شما آموزش دهند چگونه از HubSpot بهترین استفاده را ببرید.

 

2. عدم سئو چیست استفاده از اتوماسیون

توالی در HubSpot یکی از آن ابزارهایی است که می تواند روند فروش را بسیار نرمتر کند و همچنین مطمئن شوید که هر نماینده در هنگام اتصال به مشتری ، مراحل صحیحی را دنبال می کند.

 

در صورت دستیابی به آینده ، می توانید از توالی ها برای خودکار کردن ایمیل های پاسخگویی و مراحل بعدی استفاده کنید و همچنین در یک مرحله به تماس یا برنامه ریزی جلسه ای با چشم انداز ، از جمله موارد دیگر ، اضافه کنید.

 

یک بار دیگر ، این چیزی است که می تواند برای تیم شما وقت صرفه جویی کند ، اما مهمتر از همه ، اطمینان حاصل کنید که هر یک از بازیکنان به سرعت از راه درست پیگیری می شوند ،.

 

تیم فروش همچنین می تواند از گردش کار استفاده کند. گردش کار بسیار مقاوم تر و قابل تنظیم تر از توالی است و می تواند برای اتوماسیون پیچیده تری مورد استفاده قرار گیرد.

 

به عنوان مثال ، شما می توانید بدون نیاز به اختصاص دادن یکی از اعضای تیم ، به طور خودکار مخاطبین را به نماینده فروش مناسب اختصاص دهید.

 

اگر براساس تکرارهای خاص ، تعداد مشخصی را برای تکرارهای خاص اختصاص دهید ، می توانید فرمی را تنظیم کنید که مکان آن مخاطب را جمع آوری کند و یک گردش کار را که به طور خودکار مشتری را براساس اطلاعات مکان به فروشنده مناسب متصل می کند ، تنظیم کنید.

 

در بسیاری از مواقع ، شرکت ها این کار را به صورت دستی انجام داده و مسئولیت تیم فروش را به عهده دارند. آزاد کردن این فرد می تواند به او اجازه دهد روی کارهای دیگر تمرکز کند.

 

3. عدم استفاده از خطوط لوله معاملات سفارشی

خطوط لوله در HubSpot می توانند بسیار متناسب با روال معمول روند فروش شما تنظیم شوند.

 

اشتباهی که ما اغلب می بینیم این است که شرکت ها از این مزیت استفاده نمی کنند.

 

برای مثال مراحل معامله می توانند برای نمایش هر مرحله در فرآیند موجود شما تنظیم شوند. این به شما کمک می کند تیم شما درک کند که یک تماس در پایگاه داده باید در چه مرحله ای باشد. تیم شما باید از زبانی استفاده کند که برای توصیف هر مرحله قابل فهم باشد ، بنابراین مشخص است که چه زمانی باید در هر مرحله باشد.

 

 

روز آموزش HubSpot

اگر مراحل معامله سفارشی نشود ، شما در اصل سعی می کنید روند فروش خود را متناسب با HubSpot و نه برعکس تنظیم کنید.

 

همچنین به پیش بینی احتمال بسته شدن تماس بر اساس مرحله ای که در آن قرار دارند کمک می کند زیرا تیم شما بیشتر آشنا خواهد شد که آن مرحله در روند فروش شما چقدر فاصله دارد.

 

HubSpot همچنین به شما امکان می دهد اقدامات را بر اساس خروج یا ورود کسی به مرحله معامله تنظیم کنید. به عنوان مثال ، هنگامی که مخاطبی را به مرحله "پیشنهاد ارسال شده" منتقل کردید ، باید مبلغی را به عنوان معامله اضافه کنید تا مطمئن شوید تعداد واقعی ارسال شده به مخاطب است.

 

این ویژگی معمولاً از دست رفته است و می تواند برای اطمینان از اینکه وقتی مخاطبی وارد مرحله معامله شد ، تیم شما باید اقدامی مانند

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش