تقویم اجتماعی

تقویم اجتماعی

تاریخ : دوشنبه 05 آبان 1399 زمان : | بازدید : 38
نویسنده : Admin | نظرات (0)

وبلاگ میهن وب هاست | نقش دامنه بر سئو وب سایت

 

 را حفظ کرده و دوباره پست کنید

عمر یک پست در شبکه های اجتماعی فوق العاده کوتاه است - در بعضی موارد فقط یک یا دو ساعت ، در برخی دیگر چند روز. یکی از راه های دریافت مسافت پیموده شده بیشتر از محتوایی که قبلاً نوشتیم یا سرپرستی آن است ، یافتن راهی جدید برای مراجعه به مقاله و ارسال مجدد آن است. حتی می توانید تقویم شبکه های اجتماعی را حفظ کنید تا در هفته بیش از یک بار محتوای مشابه را ارسال نکنید.

 

به عنوان مثال بسیاری از پست سئو چیست های وبلاگ دارای 3-5 نکته اصلی هستند. می توانید پیوندهای یک پست وبلاگ را چندین بار دوباره ارسال کنید. اولین بار ، ممکن است به سادگی عنوان پست را بیان کنید. سپس ، هفته ها بعد ، می توانید همان پیام را با یکی از نکات کلیدی مقاله دوباره ارسال کنید. در اینجا مثالی از خوراک توییتر ما آورده شده است:

 

 

2. محتوا را در قالب جدید قرار دهید

آیا هنگام تحقیق درباره محصول یا خدمات شما ، به مشتری احتمالی ایمیل دقیق ارسال کرده اید یا منابع مختلفی را برای آنها جمع کرده اید؟ نامها را حذف کرده و ایمیل را برای وبلاگ خود ویرایش کنید ، و یک پست وبلاگ جدید برای وب سایت خود دریافت کرده اید.

 

شما همچنین می توانید برای گروه های تجاری سخنرانی کنید و می توانید عرشه Powerpoint را بردارید ، آن را در Slideshare قرار دهید و یک خلاصه از وبلاگ خود بنویسید.

 

3. خبرنامه های ایمیل

فقط به این دلیل که شما در وب سایت خود یک پست وبلاگ ارسال می کنید ، به این معنی نیست که همه بازدید کنندگان یا حتی لیست ایمیل شما این پست را دیده اند. ممکن است بخواهید ماهانه یک خلاصه وبلاگ ارسال کنید ، یا حتی یک پست محبوب وبلاگ گذشته را در کمپین بازاریابی ایمیل خود بگنجانید.

 

4. پست های وبلاگ را در صفحات "محصول" یا "خدمات" خود پیوند دهید

صفحاتی در وب سایت شما که در مورد محصولات یا خدمات شما صحبت می کنند ممکن است آنچنان که تصور می کنید برای خریداران در مراحل اولیه مربوط نباشند. درج پیوند به پست های وبلاگ یا سایر منابع مربوط به صفحه محصول یا خدماتی که در آن قرار دارند ، به آنها کمک می کند و آنها را از نظر تحقیق در مسیر پیشرفت قرار می دهیم. همچنین می تواند به آنها کمک کند بیشتر با شرکت شما تعامل داشته باشند و شما را به عنوان یک رهبر صنعت ببینند.

 

5. محتوا

شما احتمالاً در جریان رویدادها ، روندها و اتفاقات صنعت خود هستید. در طول خواندن ، ممکن است بخواهید مقاله ها را علامت گذاری کنید (یا برای Evernote ارسال کنید) و آنها را در موضوعات سازماندهی کنید. هنگامی که آنها را در موضوعات سازماندهی کردید ، می توانید یک پاراگراف خلاصه از هر پیوند ، یک مقدمه بنویسید و یک بولتن صنعت دارید که می توانید به وبلاگ خود ارسال کنید ، برای مشترکین ایمیل کنید و در رسانه های اجتماعی ارسال کنید.

 

ما چالش ایجاد محتوای چگونه صفحه اول گوگل باشیم  جدید برای شرکت B2B شما را درک می کنیم. اگر می خواهید در مورد اینکه چگونه می توانید تلاش خود را با کمک یک متخصص تکمیل کنید ، راهنمایی کنید یا فقط می خواهید در مورد نحوه استفاده شرکت شما از محتوا برای ایجاد آگاهی و هدایت ، استراتژیک تری ارائه دهید ، لطفاً به من اطلاع دهید

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش