اسکار

اسکار

تاریخ : دوشنبه 17 آذر 1399 زمان : | بازدید : 80
نویسنده : Admin | نظرات (0)

تعمیرات تخصصی انواع راهبند با ضمانت کتبی - حفاظت و ایمنی

 

 (HCT 505 S) مدل چرخشی دو طرفه ، تک بال ، نوری ، موتور چرخدار ما است ، که برای ساختمانهای شیک مانند پلازا طراحی شده است. یک راهرو گذرگاه با ۲ قطعه (۵۰۵ S) تشکیل می شود و همچنین می توان چند (۵۰۵ D) بین آن دو (۵۰۵ S) قرار داد ، بنابراین امکان تشکیل یک راهرو بی نهایت وجود دارد. (۵۰۵ S) نه تنها شیک ترین مدل چرخشی که می توانید در بازار بیابید بلکه می تواند برای سالهای طولانی در داخل و خارج از منزل کار کند. از نظر ظاهری شیک و مدرن به کمک استیل ضدزنگ ASI 304 وجود دارد و می توان آن را به راحتی توسط کیت نصب پنهان شده در کیس نصب کرد. (۵۰۵ S) تقریباً مکان شما را با خط مدرن و ساختار زیبایی شناسی خود تزئین می کند ، همچنین این امکان را برای راهپیمایی و سازماندهی بازدید کنندگان ، نگه داشتن آنها تحت کنترل و به عنوان رکورد ، امکان راه حل واقعاً شیک فراهم می کند.

 

 

 

 

 

 

 

۱٫ قدرت: ۲۲۰ VAC 50/60 هرتز ۱۱۰ VAC اختیاری

۲٫ مصرف برق: حداکثر ۲۵ وات حداقل ۱۰ وات

۳٫ شاخص: شیشه نشانگر LED به گونه ای طراحی شده است که کاملاً با سطح شاسی پر شود ، بیانگر کنترل عبور و مرور سیستم است. نشانگر Led به عنوان استاندارد در کلیه مدل های چرخشی نشانگر LED Oskar LED ارائه می شود ، همچنین در صورت تقاضا می تواند در سبک های مختلفی تولید شود.

۴- کنترل: یک خروجی تماس خشک در جهت منتقل شده وجود دارد ، تماس خشک می تواند به راحتی به ۱۲ VDC ، ۲۴ VDC یا واحدهای کنترل دسترسی مختلف و سایر واحدهای کنترل محیطی متصل شود تا بتواند عبور کند. همچنین گزینه جهت را می توان با استفاده از سوئیچ های شیب دار روی کارت توسط کاربران تنظیم کرد ، در صورت قطع برق ، چرخ دستی اجازه عبور در هر دو جهت را می دهد ، این یک وظیفه قانونی است ، یک ضد سیستم بدون کتبی و رسمی ارائه نمی شود. تقاضای امضا شده از مشتری. همچنین یک ورودی مخاطب اضافی برای موارد اضطراری مانند: آتش سوزی ، زلزله و غیره وجود دارد. همه نشانگرهای solenoid و LED به صورت نیمه هادی طولانی مدت هستند ، همچنین یک سبد خرید روی سبد کنترل وجود دارد که نشان می دهد هنگام دریافت مجوز عبور ، وزوز می تواند باشد. غیرفعال شده توسط سوئیچ شیب روی کارت در صورت تقاضا.

۵- اضطراری: در صفحه اصلی چرخش ورودی یک تماس اضطراری وجود دارد ، سیستم های اضطراری مانند آتش سوزی و زلزله می توانند به راحتی به این ورودی متصل شوند. بنابراین در مواقع اضطراری ، نشانگر روشن خواهد شد و چرخان خود را به سمت عبور از هر دو جهت آزاد می کند.

۶٫ شاسی: شاسی چرخشی کامل از فولاد ضد زنگ با کیفیت AISI 304 به عنوان استاندارد تولید می شود. این می تواند به صورت الکترواستاتیک رنگ شده از مواد D.K.P به صورت تقاضا تولید شود و گزینه های رنگی متعددی ارائه می شود.

۷٫ مکانیک های خارجی: واحد و دست های نیمه گلوب به نام External Mechanics به طور کلی از فولاد ضد زنگ AISI 304 به صورت استاندارد ساخته می شود.

۸٫ اندازه گیری های ARM: 33.7 قطر و طول ۴۴۰ میلی متر به صورت استاندارد ارائه می شود ، ممکن است در صورت تقاضا تغییر یابد.

۹- مکانیسم: با سیستم حرکتی الکترومکانیک کار می کند ، به شخص اجازه می دهد با حرکت ۱۲۰ درجه عبور کند ، اجازه بازگشت بعد از حرکت ۳۰ درجه را نمی دهد ، سیستمی دارد که پس از هر حرکت ۱۲۰ درجه با کلاف های سولونوئیدی قفل می شود. به طور خاص برای گردش در چرخه طراحی شده است ، باعث می شود میراض ۱۲۰ درجه با یک جاذب هیدرولیک انجام شود ، بنابراین امکان عبور نرم و آرام را فراهم می کند. در نتیجه حرکت بسیاری از قسمتها بر روی یاتاقان در طرح جدید ، با ۶۰٪ اصطکاک کمتر کار می کند. این محصولی ماندگار با واحد سر نیمه کره ای و بازوهای تولید شده از سیم پیچ های برقی ساخته شده با خاصیت خاص ، کمک فنر باکیفیت بالا که روی آن استفاده می شود ، از جنس استیل ضد زنگ است.

۱٫ REMOTE CONTROL: به راحتی توسط ریموت کنترل خارجی قابل کنترل است و واحد گیرنده می تواند به راحتی به مادربورد موجود در چرخش وصل شود.

۲٫ دور افتادن نیمه اتومبیل: در صورت بروز شرایط اضطراری مانند قطع برق ، آتش سوزی یا زلزله ، اطمینان حاصل می شود که بازوی چرخان به طور خودکار در حالت تاشو ۹۰ درجه قرار می گیرد ، حتی در صورت اضطراری بازوی توسط کسی برداشته می شود. تماس غیرفعال نیست ، دوباره سقوط می کند و هرگز بدون اضطراری قفل نمی شود. هنگامی که خطر از بین رفته است و یا برق مجدداً بارگیری می شود ، بازوی چرخش یک بار بسته می شود که به وسیله دستی توسط شخص مجاز انجام شود.

۳٫ ARM + MOTOR MECHANIC FALLL-AUTOMATIC FALLING ARS: در صورت بروز شرایط اضطراری مانند قطع برق ، آتش سوزی یا زلزله ، بازوی چرخان به طور خودکار در حالت تاشو ۹۰ درجه قرار می گیرد ، حتی اگر بازوی توسط کسی برداشته شود اگر تماس اضطراری غیرفعال شود ، دوباره سقوط می کند و هرگز بدون اضطراری قفل نمی شود. اما هنگامی که خطر از بین رفته است و یا برق مجدداً بارگیری می شود ، بازوی چرخان قفل می شود و بدون نیاز به مداخله دستی ، به طور خودکار تنظیم می شود. مکانیک موتور:

در طی معابر عادی به استثنای موارد اضطراری ، مکانیسم به محض دریافت سیگنال مجوز ، در حالت باز قرار می گیرد ، موتور هنگامی که شخصی بازوی چرخش را لمس می کند ، موتور فعال می شود ، شخص بدون اعمال هیچ نیرویی از آن عبور می کند و شخص یک بار دیگر به آرامی ۱۲۰ را از بین می برد. چرخه درجه توسط موتور.

۴- CUNTER: شما به راحتی می توانید تعداد شخص منتقل شده در هر دو جهت را بدون نیاز به ACCESS بیرونی یا PCC توسط پیشخوان مخصوص تولید شده برای چرخشی کنترل کنید ، به عنوان مثال: می توان آن را در اعداد ۶ رقمی بطور مستقیم روی مادربورد در چرخش مشاهده کرد. همانطور که (ENTRY 001200) (EXIT 000950) پیشخوان با دو دکمه و با گذرواژه تنظیم مجدد می شود ، روش تنظیم مجدد پیشخوان با شخص دوم به جز شخص مجاز مشترک نیست.

۵- بخاری سرامیکی: بخاری سرامیکی با ترموستات که در چرخش قرار داده شده است ، در شرایط آب و هوایی سرد نظیر -۵۵ درجه ، بدون یخ زدگی یا مشکلی کار می کند.

۸- CONTROL: تحریک گذرگاه می تواند بطور مستقیم با ۱۲قیمت راهبند    VDC ، ۲۴ VDC ، RS 232 -RS 442-485 و ۲۵۶ قطعه از گردشگران ca کنترل شود.

 

۹- PHOTOCELL SECURITY SECURITY: امنیت توسط فوتوسل های نصب شده روی شاسی را فراهم می کند ، می تواند با صدای بلند هشدار دهد ، از طریق ارتباطات رایانه ای و غیره بسته به انتخاب کاربر بسته به انتخاب کاربر در هنگام وجود گذر غیرقانونی در زیر بازوی سه پایه ..

 

۱۰- EXTRA SECURITY LOADCELL PLATFORM: با استفاده از سکوی loadcell که در زیر چرخدار قرار گرفته است ، می تواند هشدار

معابر غیرقانونی احتمالی با قدم زدن با صدای بلند به چرخش ، از طریق ارتباطات رایانه ای و غیره امکان پذیر است و بسته به انتخاب کاربر ، محدوده وزن قابل تنظیم است.

۱۱- رنگ آمیزی: کلیه مدل ها در صورت تقاضا می توانند با طیف گسترده ای از رنگ الکترواستاتیک رنگ شوند.

۱۲- EXTRAS: Oskar Turnstile قادر است برای هر نوع چرخشی در صورت تقاضا راه حلهای خصوصی تولید کند.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش